ghetto och bea 26/2

Hejsan hejsan.
Igår var det sjukt fint väder som sagt, red tom utan tjockjackan på mig utan att frysa. Bea började med att rida och värma upp lite och visa lite saker för mig. vi har nu flyttat ner tygeln på nedersta ringen och satt en svanskappa på sadeln förresten. funkar bra tycker jag :)

Efter att bea visat lite vad jag skulle göra och inte göra mm. så bytte vi så jag gjorde en övning med volt i varje hörn. noga med att ställa igenom hela tiden. sedan prövade vi med lite trav emellan hörnen. gick ganska bra, ghetto var lite pigg men verkligen inte okontrollerbart. men hon tycker ju att det är roligt att springa lite. jag måste komma ihåg att tänka lite före så jag hinner med att göra det jag tänkt. fortsatte med detta ett tag för det var inte alltid jag hann sakta in innan volten. sedan gjorde vi lite trav på hela spåret och en övning där man vänder över och byter varv i varje varv. mellan detta hoppade bea upp några gånger och visade också, tur att ghetto är snäll som stod ut med oss! sen gick bea in och hämtade sin kamera och fotade lite, trevligt trevligt :)

Vi fick bara en bakutspark var, jag och bea. underbart, snart kanske det slutar. det avtar mer och mer! :D

Bild kommer nog senare, bea får skicka några ikväll eller nåt :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Vart är bilderna på när du red!? jag saknar bilder! :P

dom som är såå fina =/

skämmes!

2011-03-01 @ 19:07:48
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0