funderingar

funderar på att gör aom detta till en hästblogg där jag bara bloggar om saker som har att göra med hästar och ridning, Ghetto och ridskolan osv. Sen gör jag en ny blogg som handlar om mitt liv utanför hästarna, hur låter det? Har funderat på det idag och jag tror det blir så. :)

Idag har jag iaf vart och ridit. Det var inte ens kallt!!! Typ 20 minus ba hej. Ghetto var ganska pigg, hon började tom trava när vi skrittade på lång tygel. Hon var ckså lite såsur, kickade mot skänkeln en, två gånger också. Började skritta och värma upp på en åtta. Sen kom madde och frågade om jag ville hänga med henne och rambo ut ett varv runt gropen. Tackade ja efetrsom det är skönt att bara rida rakt fram ibland, hehe :)
Vi (jag) gick in och värmde mig medan madde gjorde iordning rambo. Då var madde och gunnar så snäla så dom satte täcke på ghetto också. Sen gick vi. Vi skrittade en bit och sen mötte vi en skoter, lite läskigt sa rambo och ghetto men det gick bra. Sen efter en bit till mötte vi två barn, två föräldrar och två hundar, det var också lite läskigt. Blev lite småtaktande och såhär men det gick bra. När vi var ganska högt upp såg jag fyra gontäner som jag inte sett förut, det var typ asfint :D Sen travade/galopperade vi uppför en backe, ghetto drog iväg för ett tag men längst upp fick jag koll på henne igen, då fick hon ju springa iaf  ;) Resten av vägen hem tog vi det lungt, förutom en liten travbit, härligt!

Ikväll har mamma vågat lämna mig ensam hemma, omg, så det kommer lite folk tror jag. blir nog kul :)

Kommentarer
Postat av: Bea

heja heja! kul att ridningen gick bra! =D

2011-02-19 @ 17:27:54
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0