bild från idag

Det gick sjukt bra att rida Ghetto idag. Jag kan inte annat  än tacka Madde och Bea för all hjälp, utan er hade det här nog inte gått.. Madde red henne först ut i skogen en stund för att känna lite på henne åt mig sen red jag henne i paddocken. Hade fått låna Beas bomlösa sadel också, bra. Som ni kanske förstår var jag lite skakig och tveksam innan jag satt upp och så, först gick det inte så bra. Madde satt upp igen och visade hur hon brukar rida henne. Det var så sjukt bra! Inspiration! Jag har aldrig sett någonr ida henne och jag vet inte vad Madde brukar ha för "krav" på henne. Men när jag såg henne gå riktigt sjukt fint med Madde blev det liksom som ett mål, efter det gick det asbra att rida henne, hon var som en helt annan häst. Sparkade inte en endaste gång :) Ingen havre, körd igår, riden i onsdags och i torsdags = utlopp för överskottsenergi :)



Ghetto kan :D Säger som bea, hon har vart dressyrhäst i ett tidigare liv..;)
Madde har fotat.

Nu sitter jag med ida (aka. den onde). Vi ska snart göra semlor även fast ida hatar det. Sen ska vi se på melodifestivalen. Sen The social Network. Sen ska vi väl.................. DRYGA :D Sjukt längesen, älskar dig :)




Kommentarer
Postat av: Bea

hehehe awesome Matilda! Bra jobbat idag! =D

2011-02-05 @ 23:44:58
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0