Brolle 5/12

Äntligen har det kommit lite snö! Kanske inte ligger kvar, men idag var det mysigt iaf. Lyste upp rätt bra.

Jag och Anjelita red ut på en annan väg än vad vi gjort tidigare. Brolle kändes faktiskt ganska på g idag så fick ta tag i honom  några gånger. Innan vi red iväg försökte vi förresten sitta upp från fel sida, hehe kul :D Tur att jag provat från pall på Ghetto några gånger, blev riktigt imponerad över mig själv för att det gick så bra..;)

Påväg hem drog han mer än vanligt, kanske för att testa mig..? Aja, gjorde det jobbigt för honom därför uppför en lång backe genom att länga och korta skrittstegen, där var det inte så svårt, haha.

Invigde också mina ridtäckbyxor, fett sköna och varma! Värd present :)



Satt riktigt bra, tips till alla ryttare som rider ute mycket! Bild från hooks.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0