Tempoväxlingar

Tränade mycket på det idag, gick jättebra till en början! Ghetto var jätteduktig och lyssnade riktigt bra till slut. Tränade bla på att stå riktigt still i halten utan att vilja gå ivägoch att länga skritten utan att det blev trav.

Tog en galopp uppför en backe och oj vad förvånad jag blev, Ghetto med. Själv trodde jag att maskinen från i helgen skulle vara kvar men såg mellan träden att den inte var det, så då fattade jag galopp. Istället hade den kört iväg och röjt en massa träd! Låg lite småkvistar på vägen lite här och var när vi nästan var längst upp så det blev lite hopp från sida till sida för Ghetto, chock att skogen var bort aliksom, haha! Tyckte detta var så sorgligt (med en viss överdrift då ;)) så tog en paus däruppe för att beskåda det som hänt:



Amagaaaaad sa Ghetto... :)

Resten gick helt felfritt tycker jag väl, inget speciellt hände. Jobbade mycket med formen påväg tillbaka och i skritten blev det riktigt bra, hon var dock ganska pigg i traven så det blev mer att försöka hålla in henne och få en trav jag var nöjd med, men på slutet gick det ganska bra.

Kommentarer
Postat av: Bea

haha så Ghetto! :P

2011-08-30 @ 22:20:09
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0