Fullt upp hela dagen

Var nog bra att jag sköt upp att rida Ghetto tills imorrn, har haft fullt upp hela dagen.

Runt halv ett kom Fia och hämtade mig och då drog vi till stan. Och nu är jag pank, hela barnbidraget borta ba ;) Nejmen det var kul, köpte ett par jeans som jag verkligen måste se till att jag inte blir tjockare för isf får jag inte på mig dom, det är på millimetern nu liksom :) Men det är stretch så dom töjer ut sig snart!

Köpte också lite annat bra och ha.



Jeans - Only 299:-
Pieces trosor - Only 149:-
Tights - Gina Tricot 79:-

Klippte mig också, behövdes verkligen!
Vi träffade Ida, Rebecka och Markus i stan också, stod typ och prata med dom i en timme :D

När jag kom hem hjälpte jag mamma att ta ihop poolen, nu blir det inget mer poolande (?) :( Menmen, lika bra det.



Sen gjorde jag pannkaka som blev sjukt god :D


Btw: Håller på att bli förkyld, går förhoppningsvis över imorrn eller på torsdag :(

Kommentarer
Postat av: karrochaan

sv: Jaa! :) allt bra idag då? :)

2011-08-23 @ 20:56:41
URL: http://karrochaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0