sovsovsov

Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på den här spellistan som jag snabbt gjorde när jag upptäckte att philip fortfarande är inloggad på spotify här, haha :) Sen så ska jag läsa frida tidningen jag köpte och äta torkade äpplen också, mmm asgott, För det har ju vart en så otroooooligt ansträngande dag idag, inte. Har legat och degat framför tvn tills tolv sen följde jag med mamma och bror till stan och för att handla. Klart slut, nu är jag hemma.



förlåt för mörk bild men jag orka inte redigera

Jag, philip, amanda och mann1 for till sliperiet igårkväll. Vi orkade inte vara där så länge så runt åtta drog vi hem till mann1 och såg på jackass, haha den var kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0