Utvilad

Godmorgon!! Vaknade halv sex och halvsov tills väckaren ringde kvart i. Jag drömde en superskum dröm inat... Jag var på stallet med någon, vet inte vem riktigt, och sen var det en epa som hade kört in i lilla stallet... Kalle låg och sov på flaket där. Sen gick jag runt hörnat på stallet, mot sommarhagen och tänkte gömma mig där men då, tror jag, var det en tjuv där som typ såg mig och sprang och gömde sig. Jag blev jätteärdd och sprang tillbska ut på parkeringen. Då kom det en lastbil i världens fart och brakade in i lilla stallet till höger om epan. Då vaknade kalle. Sen kom josse dit på nåt sätt och vi tänkte ringa 112 från min mobil. Men det funkade inte för det stod att " det är ganska sent, bäst att ringa imorgon" på mobilen. Då fick vi en krona av pappa till att springa till en telefonkiosk med. Den stod på vägen tydligen. Vi sprang dit och ringde, jag sa brogatan 27 blablabla inbrott blablabla och sen vaknade jag halv sex o.O vet dock inte hur det gick...

Jaja, ikväll är det ridning och när jag kommer hem måste jag packa så jag tror inte jag bloggar mer idag.
Cya<333333333333

Kommentarer
Postat av: Josse

HAHAHAHAHAHAHHA, " det är ganska sent, bäst att ringa imorgon" x')

2010-09-23 @ 10:17:13
URL: http://jossseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0