Photoshop :'(

Oh yes, mitt photoshop fungerar inte................. Jag dör snart, jag kom nyss fram till att jag inte vart inne på det på säkert en vecka, buhu, synd om mig :'(

Idag var det bad på skolan, vi hade klädsim . . . Jag dog när vi skulle simma åtta längder, (8x25m, tror  jag?) jag kunde typ inte andas :D Sen skulle vi simma två längder ryggsim med, jag ägde. Som vanligt. Sen skulle vi trampa vatten med händerna i midjan, tre minuter. Jag dog fan. Skojar inte om jag vägde ca. tio kilo mer!!! :@ Och efter det skulle vi hoppa från treans trampolin. Alla hoppade förutom några, typ fyra, och eftersom så många gjorde det tänkte jjag "men vafan, alla andra gör det, då måste du också göra det!!!" Så jag gjorde det. Och dog.
När vi fick ta av oss kläderna (bikini under såklart ;) ) så  var det aaaaasskönt :D

Ikväll var det stallvärdinneridning. Vi var ute på stora planen och gjorde galoppintervaller och skänkelvikningar. Jag red Lucifer, han var super duktig :D Mycket piggare än vanligt, mycket lättare att ställa osv. Söta hästen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0