Dagen..

Idag spelade jag och Linn badminton på gympan. Först vann hon (rätt stort med..), sen vann jag, inte såå jätte stort kanske, sen vann jag igen. Så jag vann allt :D Förut har jag ju gått lektioner ett år, tycker fortfarande det är askul. Om det inte vart så att alla i gruppen var så dumma i huvet så hade jag nog gått kvar. Linn går fortfarande, så vi är pro.

När jag gått till skolan igen efter att jag vart hos mamma så gick jag till skolan, lite sent, typ fem i tre. Så när jag kom till skolan var klockan fem över. Taxin ska komma tre. När jag stod där tänkte jag " ja, den är väl lite sen då". För den brukar faktiskt vänta. Men saker har ju hänt, dom har kommit runt en timme och en kvart för sent förut. Men nu är det så att min buss, från hamngatan numera, går tjugo i fyra. Så jag kan tyvärr inte vänta i över en timme längre, SYND.
Klockan blev tjugo över tre. Jag ringde till mamma och frågade om hon kunde ringa örntaxi. Hon ringde och vet ni vad dom sa? Det var inte ens någon på väg. "Det stod att det inte var någon bokning på mig".. Men vet ni vad som hände sedan? Jo, dom hittade pappren på mig och det stod visst det. Så mamma fick komma och hämta mig ungefär tjugofem över tre. Som tur hann jag till bussen i varje fall.

Fyfan vad jag hatar att åka med örntaxi. Minst tre gånger när jag åkt med dom så har jag väntat i över en timme. Jag har kommit sent så många gånger att jkag inte ens minns gångerna längre. Och det är faktiskt inte så himla kul att komma sent till skolan på morgonen som man kan tro.

Förlåt för långt inlägg men det blev bara lite långt. hehehh..

Nu ska jag duscha, träna till SO-prov och kanske nåt mer, kul va?
   
   



Jag imorse. Fin mobildbild har vi här :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0