Seg dag

Usch vilken seg dag. Först vaknade jag tio, gick in, åt frukost, spelade xbox. Då var klockan typ halv tolv. Jag gick ut, klädde på mig, tog med mig kameran och gick på en promenad. Gick in i skogen på en privatväg som går mot Ultrå. Jag vet att det finns ett hus i  slutet av vägen så jag tänkte gå tills jag såg det.
Jag gick, och gick och gick och efter 10 minuter undrade jag om inte det där huset skulle komma snart. Tillslut gjorde det det och jag gick tillbaka. Bra koll man har, jag har bott här i hela mitt liv men jag vet inte hur lång den där vägen som jag kör förbi nästan varje dag är. (Tro mig, det finns inte många vägar att känna till) Men det var mysigt, var tillbaka halv ett. Kalles kompis Dryg-Johan var här och jag gick ut i mitt hus i gårdsplanens hus och gömde mig framför datorn med spore resten av dagen. Visst låter det roligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0