Hoppsan :D

Har glömt att skriva om mitt "råkade göra" i onsdags. Camilla frågade mig om jag inte skulle vara med i tävlingen som var idag och som kommer imorrn. (Hoppning idag, dressyr imorrn). Då sprang josse iväg och anmälde mig på Chester så jag hoppade idag :D Jag var jättenervös först och på framridningen ute (det var typ 20-) var han superspänd och jag frös som tusan. Det var en stor miss med massa efteranmälningar, okej, typ två men ändå, så det tog ganska lång tid att börja.
När jag var på väg in i ridhuset från ridplanen så visade det säg att det var typ 15 stycken kvar tills jag kunde gå in så då gick jag och mitt stora stöd amanda runt med käppen i typ tjugo minuter. När vi gick tillbaka så visade ddet sig att det var paus (?!) så då gick vi runt i vimlet i ytterligare tjugo minuter innan vi kunde gå in.
När vi väl började hoppa gick det superbra och jag red fllefritt inne på banan :D Han var supersnäll och tänkte inte på att vägra en enda gång :) Eftersom det var clear round fick alla som red felfritt rosett. Hoppade "bara" 60 cm. Rätt bra med tanke på att jag för ungefär ett års sen grät så fort jag såg ett hinder.

Kommentarer
Postat av: Bea

Matilda! sluta tatta min blogg! =(

2010-10-16 @ 21:17:01
URL: http://beabystrom.blogg.se/
Postat av: Bea

men den e döööläcker!

2010-10-16 @ 22:08:37
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0