Hihihihihi

Idag kom josse hem från Barccccce. Jag har ganska mycket att säga, hoppas för hennes skull att jag kommer ihåg allt :)

Uppdateringen har legat lite nere, ibland funkar internet här ute och ibland inte. Men oftast räcker det för spotify, kung. Men pappa ska fixar't :)

Orkar inte  göra nån ny bloggdesign heller. Har inga bilder jag vill använda.. Så kan det gå om det alltid är en själv som står bakom kameran :)

HAHA, idag spelade vi volleyboll på gympan. Fyfan vad jag är sämst på det! (Kanske inte sämre än någon viss anann men) Haha, man blir väl bättre om man tränar på det. Jag har absolut ingen koll på vart jag skjuter bollen, det är helt hopplöst.

Kolla vilken konstig bild jag gjorde nyss :D Kan ni gissa vem det är tro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0