Flytt!

Hej allesammans, vet ni vad? Jag ska flytta ut från vårat vackra lilla hus. Japp, ni läste rätt. Trevligt va? Jag kommer bo helt ensam!



























Dock är det 20 meter från mitt riktiga hem men......... Det blir trevligt ändå :) Eftersom vårat hur är ganska litet så ska jag bo i "sovstugan". Det kommer bli asbra. Jag ska ta bilder när allt är helt klart, om ca 2-3 veckor.

Den här helgen har vart som en vila-upp-sig-helg. På fredagkväll var jag astrött och somnade på soffan typ elva. Sen gick jag och la mig och tänkte läsa en stund men somnade fyra gånger på samma sida. Trött? Oja.
På lördag stod jag med Bea i cafeterian. Det kom  en tant när vi skulle städa och frågade maaaassa om ridskolan och allt. Hon kom tydligen från en ridskola i Älmhult.
Efter stallet så kom Ida till mig. Vi låg seriöst och degade på soffan hela eftermiddagen och sen gick vi ut till sovstugan och degade ännu mer. Men det är alltid kul med Ida :D

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm............................................... Och idag har jag och Carmen bakat 40 st bullar. Dom blev goda :) Och vi har städat ut saker från sovstugan.

Jag fotade lite mitt bland all städning och nu har jag redigerat bilderna :))))))))))))))))))




Kommentarer
Postat av: Bea

vad busigt att du ska flytta ut ;)

2010-10-03 @ 19:36:30
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0