Dricker oboy (L)

Jag blev så hungrig när jag kom hem från stallet n yss så då gjorde jag varm oboy och några mackor med räkost. Förut drack jag altid oboy på morgonen men nu dricker jag proviva. När jag var yngre hade jag ofta väääldigt mycket magknip men proviva funkar faktiskt superbra!
Ville ha supervarm oboy så jag värmde den i typ tre minuter.. Sen kom mamma och stannade den för att att mjölken kokade, oops! Hehehehehehehehehehhehehehehhehe.......................... Men nu kan man dricka den, och jag har glömt hur gott oboy egentligen är........ Jag dog när jag drack det :m

Imorrn är det fredag, göttaaaaaaaa, v.41 avklarad liksom. Bara två veckor kvar till lov efter det!
Josse for också idag till Barcelona. Jag hoppas att hon inte får det bra.

Sen måste jag tipsa om två helt awesome låtar! Fattar ni hur beroende jag är? Om jag inte lyssnar på dom typ två gånger om dan vardera, minst, så får jag abstinens och dör..... typ........



Helt ofattbart, hon är bara 16 jävla år! Om man tänker det så tänker man en liten fjollig Amy Diamond som struttar runt på scenen men icke, det här är helt awesome (L)



Den översta är Make me wanna die och den undre My Medicine, båda med The Pretty Reckless. Usch vad mandu är bra som visar mig så ofattbara låtar och inte håller dom för sig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0