Sommarkäsnlor som satan..

Visst, jag hade kommit över att sommaren gick över för flera veckor sedan, men det har vart en sån underbar sommar! Jag kan nästan inte släppa det, jag har väldigt svårt att släppa saker så nu när jag letade reda på bilden på josse i förra inlägget så såg jag massa andra bilder så jag fick huuuuuur mycket sommarkänslor som helst... tyvärr.




Ni ser den här bilden? Jag älskar den, jag brukar aldrig få så bra skärpa! Som ni ser på de två bilder nedanför den här är skärpen myyyyyycket sämre, kan beropå att jag har lite bråttom ibland ;)








Erkänn att dom var lite mysiga? Vavavavavvavava????

Kommentarer
Postat av: Linda :DD

Heej Matildaa :))

2010-11-12 @ 16:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0