Sho Bre

Haha, den här veckan har vart väldigt snurrig men rolig också!
Jag och fia har fått en hel hög med bästisar som vi håller jämn kontakt med varje dag.
Igår hade nolaskolan nån föreställning för högstadiet. Förstod inte så mycket men jag och fia hade det najs ändå. Dessutom så hade inte jag några skor när vi skulle springa upp till skolan så jag typ dog av kyla :o

Igår på ridningen gjorde vi nån övning med volt i hörnet, in till x, volt ut till spåret och sen ner till hörnet igen och volt där. På långsidan skulle vi svänga av ca 3 meter innan spåret, fatta galopp mellan två koner och sen galoppera hela långsidan, sakta av mellan två koner på kortsidan. Jag red berverly och det gick sådär, hon var inte lika stel som sist jag red henne och mycket piggare :)

Nu ska jag snart gå till skolan, ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0