Ojoj, legat lite nere i veckan?

Har inte orkat skriva nåt den här veckan, ta det med en nypa salt :)

Idag hade vi no-prov. Om matspjälkningen....... Kul ämne va? Men det gick faktiskt bra, jag kommer iaf att bli godkänd. (Kom ihåg att skratta åt mig om jag inte blir det!)

Senare idag gick typ halva klassen, 10st, hem till Josse och åt tårta. Gissa varför? Jo, josse fyller ju år idag! Grattis gumman :D God tårta och allt, sen kolade vi lite snabbt på EMA galan innan allla förutom typ tre skulle iväg till bussen mot Arnäskyrkan. Inte jag, nej jag orkar inte och har inte tid att konfirmera mig.



Ja, hon smackar, men alla bilder jag tog där blev så dåliga så den här var nog bäst ändå :) Grattis José Lund!

Kommentarer
Postat av: Josse

Tack ♥

2010-11-10 @ 21:02:44
URL: http://jossseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0