Nu har alla fart hem :(

Igår kväll var Linnea, fia och Ida här med mig. Vi såg på paranormal activity igen, jag skulle faktiskt få en chans att titta på natten :p Jag kollade varje natt......., men....., jag höll för öronen........ Men jag tittade iaf. Sen gjorde vi mer grejer, satt och smsade och spelade spel på allas mobiler, det är sånt man ska göra! :D 

Innan alla kom så  hade pappa laddat ner en film som hete paranormal etnity. För det fanns ingen text på pa 2 som jag hade laddat ner, så han tänkte typ hjälpa mig. Ida kom typ elva så vi såg den. Den var jättekonstig, typ en föregångare till paranormal activity! Men den var kul, för man såg att dom fejk-skrek hela tiden :p

Nu har ju alla fart hem + Ida. Hihihi, hon glömde sitt godis......:)))))

Och sin ring som hon glömde här för några veckor sedan :o

Bilden ska vara brusig och så men fantasin ligger nere så den blev inte särskilt bra..



Nu lyssnar jag på:



Daniel Adams Ray - Svart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0