Lite oaktiv

Jag har vart lite oaktiv men jag har helt enkelt inte hunnit eller orkat.

Super födelsedag jag hade. Har fått tjocksockar, Josse, morgonrock+600kr, farmor och farfar, 500kr + träd sak + 900kr, pappa och carmen, 500kr, mormor och morfar, 200kr, bittan och lars, fiskspel, mandu, plattång+blommor, mamma, snö-lys-gubbar, kalle. Nu är jag richgirl i Stockholm som ska köpa upp alla sina ca 3000 kr :D Jag och Josse ska ju till Stockholm i helgen. Vi ska bo i en lägenhet på styrmansgatan, Östermalm :D 

På fredag åker vi typ åtta på morgonen, typ räknat med att det ska ta 6-7 timmar innan vi kommer dit. När vi kommer dit ska jag fara till dinsko på drottninggatan och kolla om skorna jag ville ha finns kvar.


 


Sen ska vi gå runt och shoppa tills vi inte orkar mer, sen hem och sova. 

Från 09.00 tror jag, ska jag och Josse vara på Globen. Till halv tolv, inte alls lång dag? men det kommer bli asum. Här hittar ni programet.

Ska ta med mig kameran och ha den hela dagen, men jag är inte så säker på att det blir så bra bilder ;) 

 Nu ska jag kolla runt lite på olika ridstövar, justja, det ska jag också köpa.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0