En grej på gång.. spännande?

Läs rubriken. Så är fallet, men tänker inte skriva ut om det här förrän något är säkert och bestämt, så ni får vänta till nästa vecka.

Usch, vad jag har blivit dålig på att blogga. Nej, men så här är det, jag har inget internet. Inne i "tha Big House" funkar det hur bra som helst, precis som vanligt. Men även fast pappa har köpt nån router som ska vara hur bra som helst så räcker det inte ända ut till mig, crap. Men imorrn ska jag till mamma så då kanske det blir lite bättre, får man hoppas. Men det är ganska mycket nu i helgen så man kan inte hoppas för mycket :p
På lördag ska jag till Bea på förmiddagen och rida med henne och Isabell. Jag ska rida en häst vid namn Ghetto som är en travare. Hon blir dessutom pensionerad vid årsskiftet (om jag har förstått saken rätt?). Men det kommer bli kul!
På lördag kväll ska jag fara på halloween firande på ridskolan med josse. Det blir säkert kul det med ;)
På söndag ska jag ringa till en person vars namn jag inte vet och ringa till en annan för att stämma träff med honom. Min arbetsledare där jag ska praoa, på solänget nånstans. Vet dock inte vart än.. haha...

Det gick dessutom jättebra att rida idag. Jag red Arwen. Bortsett från typ två skyggningar och några förbi passerade hinder i hörnen så var hon super :) Camilla är nog den bästa ridläraren jag har haft, ända sen vi har fått henne så har det gått bra att rida. Det kanske har gått lika som någon gång förut, men hon tar fram många positiva saker efteråt och ger super feedback, hoppas hon stannar!

Det här är en jätte ful bild på Arwen, deal with it.



Kommentarer
Postat av: Bea

jepp och jepp! =) men du är duktig! =) och ja hon blir

pensionär efter jul :P

Och du var awesome idag! =)

2010-11-04 @ 22:02:32
URL: http://beabystrom.blogg.se/
Postat av: Bea

ps Hon heter Ghettos Miracle ;)

2010-11-04 @ 22:25:44
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0