Cha bloggn

Otroligt seg dag. Jag är så konstig. Somnade i min soffa i typ en kvart igår när jag såg "Felx stör en ingenjör". Gick och la mig. Läste en tidning sen vet jag faktiskt inte vad som hände, om jag la bort tidningen och somnade eller om jag somnade med tidningen och allt. Det enda jag minns var att jag frös, var smått mörkrädd och jävligt trött. Skönt var det att sova i alla fall, lyckades dock bara att sova tills åtta! Då gick jag och satt vid datorn ett tag. Kalle smsade att frukosten var klar, gick in, åt frukost, gick ut som satt vid datorn till tjugo över elva typ. Smsade linnea att pappa hade råkat stulit hennes vantar. Skrattade lite för mig själv. Städade lite. Sen gick jag in och jag och Kalle såg på The last airbender. Jag gillar't! Precis så konstigt som jag tycker om :D Eftersom kära broder älskar serien på nickelodeon brukar jag vara social med han ibland och se lite.. Så man visste ju lite vad det handlade om :p

Ikväll ska mandu komma hit! Hon har bara vart här en gång förut :) Vi ska typ se på film och så, ha det lite trevligt ba. bababababbabababbababababababbababbabbababababbababababababababababababbabababababababababbababababababababababababbababababababababababbabababababababababbaabbabababababbababababa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0