01-05-10 Underbara känslor

Hej! Länge sen jag skrev i boggen nu men jag har inte haft så mycket att skriva om eller ork att skriva något...

Igår var det stalllvärdinneriding, jag red Donna. Det måste vara en av världens tryggaste hästar.. Vi gjorde intervaller och det var hur kul som helst. Ökad galopp och tvåpunktsits över hela ridplanen. En sån frihetskänsla! Helt underbart! Skulle det inte vara härligt att spara sådana känslor i en ask och plocka fram när allt inte är lika roligt? Jag höl på att ramla av med, hängde på halsen i några meter men jag hade inte planerat att ramla av två gånger på samma månad igen så jag drog upp mig igen :)

DONIS

Donna på bild, ser dock inte så glad ut men det gör inget :)

Jag och Linnea var med varann på sista, vi hade det roligt och skrämde upp oss själva eftersom Fanny inte var här när vi tittade på världens bästa film Knowing. Haha, vi dog lite när dom flintskalliga (som för övrigt inte var flintskalliga...) kom till barnen i bilen och när dom tog barnen och kollade i backspegeln..:o  Det är en film som är så bra att jag inte vet vad!!!

KNOWING!

Google bild.

KNOWING

DOM FLINTSKALLIGA SOM INTE VAR FLINTSKALLIGA :O :O :O


teeeeeeeeeeext

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha, visst vare kul att galoppera på storaplan! :D Hade inte så mycket kontroll med han lyssnade när man svängade i alla fall ;) Du har duktig som inte ramlade av där :)<3

2010-05-02 @ 13:01:57
URL: http://jossseg.blogg.se/
Postat av: Matilda

Det var askul! :D Hihi.., tack :$<3

2010-05-02 @ 16:21:55
Postat av: Theresen

men mattus din cornflakes, så du har blogg?



nujjssuprujjs, då kan vi ju läsa varandras bloggar och kommentera som jag gör nu :D



varma hälsningar tessibooii ;**

xoxo



OBS(elix och asterix)

besök min blogg :) <3

2010-05-05 @ 18:26:08
URL: http://theresenordin.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppdatera mer!

2010-05-12 @ 18:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0