12-03-10 TRE UNDER PÅ EN TIMME!!!

TjallaJalla!

Idag red jag lilla älsklings Donna på stallvärdinneridningen! Vi hoppade. Jag gjorde tre under
idag! Först så kom jag upp på henne utan pall (haha). Sen, vet ni vad jag gjorde?! JAG HOPPADE EN BANA!
Jag är så glad så jag tror jag dör! Och till sist hoppade jag en studs två gånger. Donna är BÄST!!! Hon skulle
kunna hoppa det där i sömnen, det känner jag på mig. Och Jag var inte rädd heller! Det var det bästa :)
Nån som såg den söta lilla flätan jag hade gjort i svansen? :)

Nu träffar jag inte donna på en VECKA och två dagar :'( Det känns fruktansvärt... För er som inte visste det så ska jag tillKlimpfjäll och ska vara borta hela vecka elva.. Skidor, usch. Skoter, hjälp :o, snö *kräks*, och kyla *dör*. Hoppas att all snö där har smält bort... Det enda som är bra är att jag ska vara ledig från skolan i en vecka iaf.

Nu sitter jag och kollar på alla 712 bilder jag tog igår, önska mig lycka till. Kommer kanske nån bild sen och vi får hoppas på att det finns internet där uppe :)

Puss, Donna är bäst. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Bea

hahaha Tjalla Jalla av med den där!

2010-03-13 @ 16:49:30
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0