21-06-10 Ändring av design?

Det var ju ett tag sen allt var lika grått och tråkigt som designen så jag tänkte att jag kanske borde göra det lite mer somrig? Grått och svart är inte så kul precis...

I helgen har jag varit hos pappa. Blåsigt, kallt och regn är det som finns att välja på. Ett riktigt fint sommarväder. Med vädret kom också en förkylning. Dock la den helt av på lördagförmiddag när vädret klarnade upp, haha :)

Den här veckan ska jag, henny och amanda ha film-marathon. Imorrn är det tänkt att vi ska vara hos mig i mitt lilla rum (!) Vi får se hur det går.. :p Amanda lyckades nyss få med mig på bio på tisdag kväll/natt, nästa vecka. Gissa vilken film vi ska se?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0