Hej alla!

Nu ska jag presentera mig lite!
Jag heter Matilda. Jag är tretton år och älskar hästar. Jag har ridit i två år, först ett år och en halv termin i en ponnygrupp. Efter det så bytte jag över till en hästgrupp där jag ridit i en och en halv termin nu. Första halvåret i den gruppen har nog varit den tiden som jag lärt mig absolut mest! Jag hade absolut inte varit där jag är nu om jag inte hade haft alla underbara vänner! Tack för det.
Jag tycker också om att fotografera. Jag har en Sony a300 med Sigma 70-300mm objektiv+kit objektivet. Jag tycker själv inte att jag är så duktig men jag har inte hållit på så länge heller!  För att redigera bilder så använder jag mig av photohop cs3 extended. Jag tycker det är ett super program!

Om jag får säga det själv så tycker jag att jag har en ganska kort stubin också, inte särskilt pedagogisk precis... Hehe. Sen så älskar jag Hello Kitty!

Det var lite om mig, nu ska jag göra läxa och sen så ska jag lusläsa www.designadinblogg.se och sen om jag kan få det lite finare på bloggen.

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0