31-01-10 Bio och hopptävling

Hejsan hejsan!
Igar var jag, Josse och Linnea på Avatar. Jag tycker att den var bra! Det roligaste var när Josse sölade ut hela Linneas dricka, haha!

Idag var det KM i hoppning. (KM=Klubb Mästerksap)
Det roliga var ju att det gick bra för folk man känner, tex. Amanda och Mimmi, Josse och Hunter, Henny och Rambo+Discovery mfl :) Sen såg jag saker som får mig rent ut sagt att må illa. Usch.

Kort inlägg men jag orkar inte skriva mer.
(Jag vet inte vad jag ska skriva mer)

Här kommer två väldigt redigerade bilder på Josse och Amanda :)

hh

Josse och Hunter, full fart! ;)


mandaaaaa

Amanda och Mimmi, full fart här med! :)



Ha det bra allihopa!

(Tack Josse för att du skrev om ponnyakuten på din blogg)


Kommentarer
Postat av: Bea

hihi min gamla grupp typ :P

2010-03-12 @ 19:28:50
URL: http://beabystrom.blogg.se/
Postat av: Jossan

Skicka bilderna till mig? :)

2010-06-14 @ 22:11:29
URL: http://jossseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0