30-01-10

Hej alla!
Jag har inte orkat skriva så mycket på bloggen den senaste veckan men nu kommer det ett inlägg :)

För det första, Jag föll inte av i fredags, + på det :) Jag red Kasper och det gick lite sådär. Jag tycker att han var jätte bra på att flytta sig i skänkelvikning, det säger jag om honom, haha.
I torsdags red jag Chester. Det gick ganska bra men jag föll av igen! Andra gången på en månad! Jag kände mig ganska dålig då. Men jag gjorde inte illa mig i alla fall. Haha jag föll av på hindret! Åh det var så roligt x'D Men jag hoppade det igen. Ja, jag är ganska stolt ;)

Idag ska jag, (Linnea?) och Josse gå på Avatar. Det blir säkert roligt! :D

Jag vill att alla som läser inlägget tar sig tid någon gång att läsa den här texten eftersom jag tycker den är så himla bra. Ni behöver inte läsa hela, men lite kan ni väl läsa i alla fall? Observera att ägaren till bloggen har tagit den från en annan blogg. Och ja, jag har kollat faktan! ;)

Ha det bra allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Du hoppade högre än mig ;) duktigt :P

2010-01-30 @ 19:12:53
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0