26-01-10 Projektdag

Så var man alldeles strax klar med projektet om rymden med. Känns riktigt bra eftersom förra projektet ver riktigt kasst.. Det här känns mer sammanhängande.. typ.

Dagens förvåning var att vi fick sluta 45min tidigare än vad vi ska göra, och vi hade Siv. Vi har aldrig fått sluta tidigare under tiden vi har haft henne. Bortsett från när hon var typ sjuk och vi skulle ha nån syslöjdsvikarie och hon inte kom.

Jag har inget att skriva.

Nu kom jag på en sak! Jag råkade ta sönder kaminglaset när jag gjorde en brasa för ca en månad sen och nu har pappa fått hem två stycken nya glas! Om jag skulle råka ta sönder ett till...

en bild...

Här är i alla fall en bild på Alice, en ponny på ridskolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0