16-02-10 Google Chrome

Vi börjar skolan halv nio idag, därför har jag dit att skriva ett inlägg nu.
Jag har nyss laddat ner Google Chrome, det är en internet webbläsare (ungefär som Internet Explorer) för er som inte visste det. Blev inte särskilt imponerad om man säger så då ^^
DONNA ÄR INTE HALT LÄNGRE :D *glad* Jag red henne i fredags, så underbart :)
Igår blev två hästar halta.. konstigt... Chester och Ramera.
Hehe, igår träffade jag äntligen Elin som är typ ny (verksamhets?) chef på ÖOR.  Jag visste inte att det var hon... Hoppsan :)
Det är 20 grader kallt ute nu, vilket betyder att vi inte behöver åka skidor.. Yeeeees!
Idag ska jag träna på projektet, wish me luck!!!!
Hejdå!
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0