stan+fia hela dan

vaknade upp runt halv nio, läste egoboost (:D), åt frukost... sen städade jag runt lite. sen åt jag och typ kvart över tolv skjutsade sandra mig och fia till stan :D Fia skulle köpa de sista julklapparna och jag följde bara med som stöd. Det var grymt fett med kallt ute, typ runt 22 minus hela dan. Men sånt får man leva med om man bor i norrland, yes. Stan var grymt iaf, det var två stycken butiker som sa till oss (i smyg) att vi mmåste gå därifrån typ, haha.

Typ halv fem kom vi hem tll fia tror jag. då satt vi och degade och kollade på klänningar och så på internet. och lyssnade på en bra låt. Sen gjorde vi en grymt bra film. Jag hade lovat mamma att komma hem runt tio typ. När jag frågade fia vad klockan var så var den kvart över, så då fick vi springa runt och städa lite snabbt sådär och sen gick jag hem :)



Ni kan få en grymt fin bild på Pilelden, en fyraårig nordsvensk som Ulf-Arne har i träning. Så söööt :)

Kommentarer
Postat av: fiiiiaaa ;)

HAHHAHAAHHAAHHAH, 'du får två spämplar för besväret' hahahh, å hon på glasögon affären ba: hittar ni något?

men vi spelade ganska bra där :d

aja de va bäste. Jag som boll HAHAHAH (L)

aja, SKA VI GITTA HOME?

hahahahahahahahaahh

2010-12-22 @ 23:34:08
Postat av: matilda

hahahahahhahahhahahhhahahhaha, beste hela dan :D

2010-12-23 @ 12:09:46
URL: http://konjis.blogg.se/
Postat av: ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu har jag även sänkt priset på nästan alla varor, lagom till jul!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2010-12-23 @ 13:35:26
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/
Postat av: fiiiiaaa ;)

HAHAHAHAH,jag kollade på alla klipp till filmen och fatta vad jag skratta! :D

det värsta var att sandra typ lyssnade....

2010-12-23 @ 22:34:35
Postat av: matilda

HAHAHAHAH, oftaaaaaaaa? :o:o:o:o

2010-12-24 @ 11:19:01
URL: http://konjis.blogg.se/
Postat av: fiiiiaaa ;)

HAHHAHH, ja det var lite pimsamt...;)

2010-12-27 @ 15:30:10
Postat av: fiiiiaaa ;)

AHAHHAHA, ja typ... :Ooo

2010-12-27 @ 21:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0