julkänslor

Äntligen kom julkänslorna! Imorse när jag vaknade kände jag förväntningarna komma. Så härligt! :)
Vaknade typ nio och klev upp och såg på tv ett tag. Sista avsnittet av julkalendern var kvart över tio. Den har faktiskt varit mysig. Ingo med pyret var lugnt skönast :D Synd bara att jag såg typ sju avsnitt.

Pappa kommer och hämtar oss här runt ett. Klockan tre ska vi vara hos farmor för att fira jul där. Kommer nog bli ganska mycket släkt där, det är mysigt. Jag älskar min farmor och farfar, dom är så härliga. Dessutom borde man passa på att träffa dom, farmor är ju typ 95 år. Dock fortfarande väldigt pigg men.

God Jul allesammans! Missa inte Kalle Anka klockan tre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0