hejsan bloggen

jag fick en merci av agnes i juklapp idag :D:D:D:D::D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D

hur kul har jag egentligen om jag sitter och redigerar en bild på mig själv? inte så kul men jag gjorde den för att prova en sak. faktiskt. synd att det verkliga jag inte är så likt bara.



bilden är, under allt redigeringssmink, en mobilbild. därför är det inte den bästa kvalitén.

Kom på ett skitsmart ord nu, redigeringssmink. Man kan dölja och ändra ävldigt mycket med smink, men man kan inte göra en äckligt ful människa fin om man säger så. (det lät lite elakt men så är det)
Man kan faktiskt inte redigera en bild bra heller. Eller det beror på hur man menar med bra förstås. Men om man ska redigera den seriöst bra, tex göra skärpan på det där trädet med hunden som luktar på blomman under istället för det fula trädet framför, som egentligen var helt i fokus, går tyvärr inte.

Man kan inte redigera en dålig bild bra igen.

(haha, det där med äckligt ful människa lät inte bra men ni kanske fattar ändå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0