HAHA

Vi red på stora plan i djupsnön för amanda skulle fota oss. jag hade schabrak för donna är så jäkla oskön att rida barbacka på. Hon var ganska taggad att gå upp dit för hon har antagligen inte blivit riden på ett tag. Men hon var inte så himla pigg ändå, tyckte nog att det var ganska jobbigt. Traven var ganska oskön eftersom steget blir ganska djupt och så i snön. Sen skulle jag prova galoppera efter en långsida och det var verkligen skönt, skönare än att galoppera på plan mark. Och mysigt, donna som är så gullig och tyckte det var kul.

Sen, sista galoppen för mig, kom alla i full galopp bakifrån och sen var det iväg i full fart. Sandra (galensandra) med camelia (galencamelia) upp jämsides med mig och då tändes tävlingsinstinkten i donnsi. Till slut fick jag inte stopp på galoppen och Donna gick bara fortare och fortare. På sista långsidan gjorde hon en bakutspark och jag föll (såklart) av. Det var typ den roligaste avramlingen jag nånsin gjort, snön var så mjuk :D Donna klarade sig bra men gjorde ett ärevarv, sen kom hon tillbaka till mig.



HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA


tur bara att tyglarna inte for över huvet så hon fastnat :o

Kommentarer
Postat av: Sofiaaaaaa(a)

såå snyggt :D

hahah, fint att jag står där bakom donna på bilden (x haha

2010-12-30 @ 22:21:53
URL: http://sofiaamariaa.blogspot.com
Postat av: Jooosssseee

Skicka bilderna till mig? :)

2011-01-01 @ 15:53:44
URL: http://jossseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0