all i want for christmas, is you ♥

sitter och skriver med en hand för har nyss målat den andra med mitt nya guld/glittriga nagellack :)

skulle egentligen fota agnes när hon rider piccabbo idag men det blev ine för det är så satigt kallt ute. och emelie och jossan tar vi på måndag, håller tummarna för bra väder.

nu har nagellacket torkat så nu kan jag skriva med båda händerna igen..;)

Idag ska vi fira "lilla julafton" här hos mamma. det är så mysigt, spelar ingen roll att det inte är den 24, för vad spelar datumet för roll egentligen? huvudsaken att man gör alla sina vanliga  gamla traditioner som man har byggt upp tillsammans! träffar släkten, äter julmat, byter juklappar med varann osv. ja, så ikväll kommer iaf hea  släkten (eller inte) och byter julklappar, äter och har mysigt tillsammans :)



Ett skylfönster på NK.

Kommentarer
Postat av: felicia

kika gärna in på min blogg och kommentera om det är något du vill att jag ska blogga om osv.

kram!

2010-12-23 @ 11:34:49
URL: http://feliciagustafsssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0