Tjena Tjena

Länge sen jag skrev nu men det här kan ju bli något av en veckoblogg, eftersom jag inte orkar skriva :m (Amandas idé)

Igår fyllde Carmen år, Carmen är pappas sambo och hon kommer från Tyskland men har bott hos oss i ungefär fyra år. Det var verkligen sommarens finaste dag, soligt men inte för varmt och nästan vindstilla :D Vi var i Sörboviken hela dagen och hade det jätte skönt. Och i förrgår var Amanda här, då hade vi det awesome och tog självmord på utvå !!!

Om det var sommarens finaste dag igår så är det den fulaste idag... Nejmen, det regnar och är 16 grader varmt. Vad kan man göra då? Jo, eftersom jag ska på ridläger på fredag morgon (längtar som något jag inte vad vad!!!) så ska jag tömma kameran osv, kollar så att allt är med imorrn. Sen ska jag försöka städa mitt skrivbord som är ganska fullt med saker, haha.

Kan nog lägga upp en bild och en länk till stället jag skapå ridläger på. Och några bilder från Sörboviken igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0