Sommarcupen final

Inatt sov amanda hos mig. Vi spelade guitar hero i ungefär 6 timmar. Det resulterade i att vi klarade ut easy och var väldigt trötta idag :)

Idag for vi på tävling och fotade. Idag var verkligen min dag. Vet inte om jag fått så bra bilder på tävling någon gång utan att redigera dom i cs. Synd bara att det började regna, och att jag inte tog fler bilder...

Här kommer i alla fall några. Alla är faktiskt oredierade :D Och fotade av mig. Alla som inte tycker att dom vill vara med får väl skriva nåt nånstans så tar jag bort bilden från bloggen.







Blev tyvärr nästan inga bilder från hoppningen pga. regnet och att jag sög lite då :)


Kommentarer
Postat av: Evelina :D

Lööv my smile!! :D

2010-08-29 @ 20:57:02
Postat av: matilda

sv evelina: Jag med!! :D:D

2010-09-01 @ 18:52:11
URL: http://konjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0