Luggar och rosa färg

Japp, impulsiv som man är ibland så tog jag steget och klippte av min heeelaaa låååångaaa lugg till en raklugg rakt ovanför bågen. Oh yes. blev ganska bra tycker jag väl. Ganska. Bild kanske kommer nån gång i framtiden.

Ska göra lite rosa slingor med, haha, få se hur det blir. Om jag ens kommer få tillbaka samma färg som jag kämpat för att få nu. Min vanliga guldlocks färg. Nej, inte så. Det kommer bli supertufft! Manic panic HOT HOT pink. Awesome.

Ikväll är det grillkväll på ridskolan. I regnet. Får ta med en regnjacka, om vi inte sitter inne. Och grillar.

Vad tycker ni förresten om den nya färgen? Ni kanske märkt att bloggen blev blå? Bara för att matcha, det är väl kul? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0