09-04-10 Nyårslöfte och tårta

På plussidan:

* Igår klarade jag av mitt nyårslöfte! Jag klarade av att rida Arwen i en hel lektionn utan att bara skritta runt i mitten! Jag trodde det skulle gå x100000000 sämre än vad det gick, så jag är jätteglad!!!

* Mitt objektiv är färdiglagat, och garantin täckte kostnaderna igen :)

* Jag har kommit med på ridlägret och eftersom jag var den andra som anmält mig fick jag 1000 kr i rabatt!

* Jag, Linnea och Josse sov över hos Natta ikväll, det var jättekul men nu är jag jättemätt! :o
 
* Donna är fortfarande världens sötaste och snällaste och mysigaste häst. (förutom när jag ska flytta på henne, hon tycker verkligen inte om mig då!)

På minussidan:

* AMANDA OCH ERIK HAR FLYTTAT TILL CAPE!!!
 Observera att det täcker 3/5 bra saker... :(

Här kommer en söt liten bild på Granit:

Sööötis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0