06-04-10 Bra vänner och Bra Låtar

One day this all will change
Treat people the same
Stop whit the violence
Down with the hate

Hänt ganska mycket nu, jag blev inte förkyld och jag red på torsdagen. Jag red Chester och det gick asbra! Bättre än på länge, han är verkligen en superhäst :)

Donna har börjat tappa vinterpäls! Snart finns det säkert ingen häst kvar!!! Men hon är supersnäll och busig som vanligt :)

Imorrn ska jag vara med Linnea, HonniBonni :D Hon ska komma hit och "sova" här. Lycka till på oss... Gjorde en lite kul bild med som jag ska lägga upp i det här inlägget.

Sen vill jag bara påminna alla om att det är House från 19.00-22.00 idag! Klockan sju på tv4+, åtta på canal+ series och nio på tv4, underbara tre timmar House :'D

Och ni har säkert sett att jag har gjort om designen med? Tycker det blev rätt bra :)

linnea :>

Fortsätt vara som du är, för du är så jävla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0