Orientering..----.....

Förlåt för det otroliga förbannade inlägget tidigare, men dagen har verkligen sugit. Regnet kunde hålla sig kva rpå himlen tills vi skulle göra orienteringsprov på skyttis, tack regn. Början spöregna och det var kallt som satan. Behöver jag säga att jag tror inte att jag, vi, blir godkända? Snurrade omkring för att hitta ettan men hittade bara Simon (som skulle ta elvan...?) och sen hittade vi Marion och en massa annat folk som snurrade omkring i skogen.

Jaja, det viktigaste var ju att vi kom hem iaf. Och jag är faktiskt ganska stolt över att jag ens drog min röv bort till skyttis för att göra nåt jag ändå aldrig kommer kunna.. Haha. Där rök mitt idrottsbetyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0