Sen så var det det här med fotot...

Ja, eftersom jag inte gillar att känna mig tvingad att blogga så mycket som möjligt så bloggar jag nästan aldrig på min vanliga blogg, finns som länk "vardagslivet" under länkar. Men nu tänkte jag göra ett inlägg om foto då..

Detta är en underbar bok och en underbar fotograf/författare.



Scott Kelby, digitalfotografi tredje delen.


Haha, den enda delen jag har är den sista men den är iaf grym! Den är verkligen värd att läsa, lätt att förstå osvosv. Vill så gärna köpa de andra två också men har inte riktigt råd, en bok tror jag kostar ca 350kr. och den här fick jag i julklapp för ett och ett halvt år sen.

Men den är iaf jättebra, han skriver enkelt så man förstår och använder inte en massa konstiga "fototermer" som inte en jävel som inte är proffsfotograf förstår sig på. Jag tror jag kan lova att alla som läser den lär sig något nytt!



Scott Kelby

Alla bilder är från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0