Surprise ending? jo pyttsan

Haha, har ni sett videon på msn där det står ungefär "VA TUSAN?! VAR DET MICHAEL JACKSON?!"? Såklart tryckte jag, jo tjena, haha. Grundlurad :D

Vi hade skolfoto idag, jag hoppas att det gick bra :D Klev upp runt sex för att hinna locka håret på morgonen. Jag hann såklart med allt jag skulle ändå. ;) Jag hade den nya stickade tröjan, vitt skärp, svarta tajts och vit långärmad tröja under. Sen hade vi engelska prov med. Jag suger på engelska, jag skriver alltid alla ord i fel ordning.. Men på en fråga om vad vi tyckte om att coca cola är så stort så skrev jag ungefär " I think it's good that coke is so famous. I mean... If people bought for example... Bombs! If people bought bombs, just for fun, I think it would be al lot of world wars..
HAHAHHAHAHAHA :D

Kom nyss på att jag inte lagt upp någon bild på min lugg ÄN. Kul, alla har ju nog redan sett den ;) Tji fick ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0