Stress vecka

Jag vet inte riktigt varför det här har varit en stressig vecka. Kanskeför att jag har cyklat hem och tillbaka, hem och tillbaka flera gånger på tio minutersraster? Ja, kanske det.

Jag är väldigt glömsk och slarvig. Det kanske man inte tror egentligen, men så är det. Jag hatar det, jag hatar när jag tappar saker hela tiden och glömmer saker hit och dit. Jag måste börja tänka mer!!

Första gången som våran grupp hade den nya ridläraren Camilla Granberg. Hon var verkligen jätte bra! Noga och sträng samtidigt som hon var snäll på något vis. Det kommer säkert bli jätte bra att ha henne den här terminen. Jag red i varje fall Arwen. Vi hade cavaletti och gjorde en liten bana. Arwen var världens duktigaste och snällaste idag :) Jag minns första gången jag red henne när allt gick piss, jag vågade inte ens gå ett steg med henne.. Ganska mycket har hänt sen dess... Jaja, den här gången gick det i varje fall bra. Vi galopperade över tre upphöjda bommar med, lugn och snäll hela tiden ch skyggade inte en gång :) Bara kollade lite extra på en bom och travade lite förbi graven, men det räknas faktiskt inte (a)

Kommentarer
Postat av: Bea

Hon kanske såg min väst vid graven :P

2010-09-02 @ 22:18:50
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0