Färgning

Hej allesammans
Igår var jag, mamma, Kall och moster Britt-Marie på Andy Worhal utställningen på museet. Det var rätt bra tycker jag, lite udda bilder bara. (vad annars?) Kanske lägger upp en bild som jag gjorde efter inspiration från utställningen sen ;)
Sen kom mandubejb hem till mig, vi la upp en himla rolig viodeo på tuben som ni kan se på fuckmi.blogg.se..
Sen så skulle jag, mandubejb och José Lund gå på bio, I rymden finns inga känslor. Den var jätte bra! När jag kom hem runt elva så satte jag mig vid tvn och kollade på transformers med familjen.. Och sen? Ja, då deckade jag runt halv tolv och sen gick jag och la mig :)
Nu har jag vart så cool och cyklat till Coop ch köpt mousse samt blondering. Minns ni den rosa färgen? Ja, kanske ska göra ett nytt försök idag.

tadaaaa. mobilbild as usual. såg sen att färgen var för ljusbrunt hår. oooops. jaja, ju blondare. desto mer rosa sen :))))))

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojdå! :P blondish :P

2010-09-27 @ 20:29:34
Postat av: Bea

Ps det var jag! =)

2010-09-27 @ 20:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0