Bilder

Kul med bilder va? I slutet av inlägget skänker jag två bilder till :D
Funderat på att göra min lugg annorlunda nästa gång jag klipper mig, aldrig att jag fortsätter med samma när jag redan har kort lugg, då kan jag lika gärna köra på ;)
Dumidiot josse är sjuk, fu.
Jappjapp, jag saknar ida. Jag vill vara med ida i helgen och leka :)
För ungefär 1 minut sen satt hela familjen, förutom jag, och kollade på hockey. Men nu sitter alla vid datorn istället..? Vad hände? Aaah, det kanske blev reklam :) Jag har mitt mega headset på mig och lyssnar på muse (för tillfället) och hör i princip ingenting, jag tycker det är lite läskigt faktiskt..



Älskar leendet här, inget falskt foto-smajl här inte :D



Nä, bilden blev inte särskilt bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0