TJOHO

Godmorgon allesammans! Eller morgon? Kockan är faktiskt halv ett så man borde vara vaken nu för att kunna läsa detta inlägg.

Gött att det är lov nu va. Har suttit vid datorn i typ två timmar, sen klädde jag på mig och sen kom jag på att jag borde skriva ett inlägg så då gör jag det.
Den här underbart vackra lovveckan så är jag hos pappa. Inte alls surt, nejnej. Men eftersom det kommer bli så tråkigt har jag mycket tid att träna till alla prov vi har när skolan börjar igen. Eller? Jag kanske hittar på nåt? För det första måste jag har skjuts till stallet (stan) iaf två dagar. Hur det ska gå är jag inte riktigt säker på. Om det inte går så ringer jag till taxi 10000 och säger att jag inte alls har lov edn här veckan utan att dom måste komma och hämta. mig. Det låter väl bra?

Kommer en fin bild från i lördags! :D



Förbannade!



Fanny tyckte det var så roligt när jag kom och räserposade att hon började skratta ;)

Kommentarer
Postat av: fanny

EDDIEBOOOOOOOOOOI <3<3333<3<33<3<33<3<3<33<3<3<3<3<3 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA LOLZ

2010-11-01 @ 14:37:56
Postat av: julia

Godmorgon skriver jag alltid vi 8-9, är alltid uppe då :(

2010-11-02 @ 09:42:21
URL: http://julialaa.blogg.se/
Postat av: fia

hhahahaha :)

2010-11-02 @ 10:45:35
Postat av: Linnea

HAHAHAHAHA :D

Fannys min :d och eddie på teven :D hehehehe

2010-11-08 @ 19:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0