19-02-10

Om jag har inte skrivit det än så skriver jag det nu, Donna är på benen igen! Jippiiiiiiiii!!!!
Nu lyssnar jag på Ke$ha-TikTok. Jag älskar den låten :) typ....
Jag tycker att det var ganska skönt att vi fick sluta tjugo i två istället för tre idag också :)
Just det, igår var det ridlektion ja! Jag kan ju skriva om det :)
Jag red Donna (yes!). Vi hade cavaletti. Maria var inte där så vi hade Sandra W istället. Först red vi på volterna ett tag sen så red vi över bommar på olika sätt. Förs red vi lätt över bommar i arbetstrav. Sen stod vi i trepunktssits (något som måste övas väldigt mycket på!!!!) sen satt vi ner. Sen gjorde samma över upphöjda bommar. Jag måste säga att lättridning var enklast. Sen så red vi lätt över bommar i samlad och ökad trav. Gick rätt bra tycker jag i alla fall :)
Ikväll är det stallvärdinneridning och min moster ska titta på, tror jag? Ja, jag tror det i alla fall. Hon har ju ridit på ridskolan ganska länge förut hon har till och med ridit Ohio... (!) Hoppas jag får rida Donna igen, haha.
Ha det braaaa!
/ Matilda
P.S:
Idag krusade jag håret, haha. När jag kom hem gjorde jag hela håret, vilket tog cirka 40 minuter ^^ Nu ser jag ut som ett troll/fjortis. Skit samma troll och fjortisar är samma sak förutom att troll är mycket sötare :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0