Lalalalal

Sjukt kul vecka, verkligen :D Även fast jag tänkt onödigt mycket har det varit spännande och dessutom sjukt pinsamt ;) Men vi gillar'T.

Ridningen idag gick rätt bra. Jag red beverly och även fast hon drar en aning blir jag inte rädd som förut utan tycker det är roligt att känna henens glädje till att hoppa, hon typ studsar innan galoppfattningarna och innan hindrena :) Vi gjorde en rätt svår övning, ska försöka rita den...



Såja, jättefint ;) bommarna vid dom gröna pilarna är en studs med det lägsta på sockerbitarna och den gröna pilarna är galopp :) 


Borde verkligen inte tänka på dig, jag blir spänd, hyperaktiv, kan inte äta, inte sova. Det här går inte..


Kommentarer
Postat av: Bea

vad menar du med det sista? :O och tror ridhuset blev lite väl fyrkantigt ;) Annars asbra beskrivning! =)

2010-12-03 @ 21:00:02
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0