herregud .

Igår åkte jag med Moah till Bea. Jag skulle rida ut med Bea på Ghetto och Bea skulle ha Dino. Runt kvart i två kom jag till ola där Moah stod och väntade på mig. Hon hade vart så snäll och tagit med mina stövlar, skor och spö :D

När vi kom på vägen nästan ända framme så såg vi nåt på vägen.
Moah: Vad är det där?
Jag: DET ÄR HÄSTAR!!!!
Moah: DET ÄR GUNNARS HÄSTAR :O:O:O:O:O:O:O
Det var en bil bakom dom som körde väldigt långsamt medan de travade i full fart mot oss och sedan in på vägen där vi tänkt svänga in. Vi körde efter dom ända fram till Kicki. Där hoppade vi ur bilen och sprang efter dom. Jag rinde till Bea och hon höll på att dö efter att ha sprungit full fart genom kalhygget och allt :p Hästarna sprang in på en liten väg tillbaka till Gunnar och då sprang vi efter dom. Sen vände dom såklart igen och for ut på ängen bredvid.. Då kom Bea med mat i hink och grimskaft. Hon började skramla med maten och då kom Nimros i full fart mot oss, hehe.. Ghetto och Rambo var dock inte så lättlurade utan de stod kvar. Gå gick jag och Bea för att hämta dom och sen var den saken avklarad :)

Sen när vi skulle rida så hade det tyvärr hunnit bli mörkt så vi fick ta på oss pannlampor och reflexer och allt. Vi red fram lite på ängen först och Ghetto var jättemysig, inge bråkig alls! Sen red vi ut runt gropen, det var mysigt :D

Igårkväll kom amanda till mig. Sen gick vi till Josse och såg på film, mys! Vi hyrde ice age två på deras tv. Haha, jag skrattade i en kvart åt en liten gris som sa mitt i en berättelse om klövdjur, "Ibland kräks jag". Jag dog såå häääär  mycket.


Kommentarer
Postat av: D A H L È N

sv: Tack så mycket

2010-12-05 @ 18:55:11
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0